اس ام اس های زیبا و متن و جملات زیبا
اس ام اس غمگین
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ساعت 11:49 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن / شرط اول قدم آن است که مجنون باشی . ای گل نازم که تو را دارم دوست / به آن سپردمت که همه ی هستی از آن اوست . خواب اصحاب کهف قصه ی تکراری ماست / ما همانیم که در غار دلت پوسیدیم . زندگی زیباست چون تصویر ماست / در مسیرش هرچه نازیباییست از تقصیر ماست . گرچه راه قیامت پر خطر است ، اما جدایی ز دوستان قیامتی دگر است . درویش کوچه های تنهاییم ، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست ! ثانیه ها می گذرند ، چشم به ساعت دوختم ، تو در یک قدمی من از من فرسنگ ها دوری ، کاش می توانستم گامی بردارم . اس ام اس غمگین هر شب که انتظارت را می برم به روز / شرمنده ام که بی تو نفس میکشم هنوز . آنقدر عزیزی که وقتی در بهار قدم میزنی ، برگ درختان برای بوسیدن جای پایت انتظار پاییز را می کشند .

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین زیبا
سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ساعت 3:45 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ثانیه ها می گذرند ، چشم به ساعت دوختم ، تو در یک قدمی من از من فرسنگ ها دوری ، کاش می توانستم گامی بردارم .

هر شب که انتظارت را می برم به روز / شرمنده ام که بی تو نفس میکشم هنوز .

آنقدر عزیزی که وقتی در بهار قدم میزنی ، برگ درختان برای بوسیدن جای پایت انتظار پاییز را می کشند .

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ساعت 10:21 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام / اگر از جور عشق تو دادی طلبیم . بعد تو پنجره ها رو به کسی باز نشد / هیچ کس با دل من همساز نشد / بعد تو ، یک عمر نوشتم نقطه سر خط / نقطه های سر خط ، بعد تو آغاز نشد . کیستم که شدم لیلی آن عاشق دلناز / تو که باشی که شدی جان و دل لیلی دلباز . ماه می تابد و انگار تویی می خندی / باد می آید و انگار تویی می گذری . بی دوست شبی نیست که بالین نشود از اشک چشمم خیس / ای یار وفادار بیا فاصله کم کن که مرا عمری دگر نیس . اس ام اس دلتنگی ساقه شکستن قانون طوفان است ، تو نسیم باش و نوازش کن . عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند / عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای . معنای واقعی زندگی در کاشتن درختی است که انتظار نشستن زیر آن را نداشته باشی . (هندرسن) دوستی را باید از کویر آموخت که به عشق خورشید از دریا بودن گذشت .

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی زیبا
یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ساعت 22:12 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ساقه شکستن قانون طوفان است ، تو نسیم باش و نوازش کن .

عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند / عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای .

معنای واقعی زندگی در کاشتن درختی است که انتظار نشستن زیر آن را نداشته باشی . (هندرسن)

دوستی را باید از کویر آموخت که به عشق خورشید از دریا بودن گذشت .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه و احساسی
شنبه 21 تير 1393برچسب:, ساعت 10:2 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

هیچ چیزی با چشمان بسته قشنگ نیست ، جز بوسه راستی ثانیه ها نامردند / گفته بودند که بر می گردند / بر نگشتند و پس از رفتنشان / بی جهت عقربه ها می گردند . بهترینم اگر دل سپردن به تو یک خطاست ، به تکرار باران خطا می کنم . نرو تنهام نزار با درد و غم هام / اگه چه دلخوری از خیلی حرفام / به قرآنی که از سایش گذشتم / به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام . چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست . شعر عاشقانه قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره . آیین عشق بازی دنیا عوض شده است / یوسف و زلخا هم عوض شده است / سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است . یادم باشد و یادت نرود که همه ی ما برای یکبار ایستادن ، هزاران بار افتاده ایم !

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 23:59 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

کیست که غربت رفته را یاد کند / دل غربت زده را شاد کند / من نوشتم این سخن از بهر دوست / تا بداند این دلم در فکر اوست .

می توانی بروی و قصه و رویا بشوی / راهی دورترین نقطه ی دنیا بشوی / ما دو تا رود موازی بودیم / من که مرداب شدم ، کاش تو دریا بشوی .

تکرار یاد تو تکراری نیست ! هر بار از تو نوشتن اتفاق تازه ایست .

اینایی که از خیابون یه طرفه رد میشن
هم چپ نگاه میکن هم راست
اینا همونایی هستن که هم از دشمن نارو خوردن !
هم دوست !

برچسب‌ها:

متن های زیبای 93
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 13:48 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

این همه از یک عمر مستی کردنم / سال ها شبنم پرستی کردنم / ای دلم زهر جدایی را بخور / چوب عمری با وفایی را بخور / ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت / گونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟ / خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی / خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی / تو ای دنیا یکی غمگین یکی شاده / یکی مثل من گریه هاش خیلی زیاده . همیشه سعی کن عاشق کسی بهتر از خودت باشی تا با تو زندگی کنه ، نه بازی . آرزو دارم شبی عاشق شوی / آرزو دارم بفهمی درد را / میرسد روزی که بی من لحظه ها را سر کنی / میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی / میرسد روزی که شبها در کنار عکس من / نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی . ساده نوشتن را چون ساده زیستن دوست دارم ، پس ساده می نویسم دوستت دارم . متن های زیبا تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت / دل تو با همه ی آیینه ها نسبت داشت / تو هوان ساده دل سبز نجیبی که خدا / در میان دل پاکت صدف آیینه کاشت .

برچسب‌ها:

متن های بسیار زیبا
سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ساعت 12:14 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ماهی لب بسته را اندیشه ی قلاب نیست .

گفتند وفا پیشه کن و مردمی آموز / کردیم ولی یار وفادار ندیدیم .

فلانی ؟ می دانی ؟ می گویند رسم زندگی چنین است : می آیند ، می مانند ، عادت می دهند و می روند ، و تو در خود می مانی ، و تو تنها می مانی ، راستی نگفتی ؟ رسم تو نیز چنین است ؟ مثل همه ی فلانی ها

برچسب‌ها:

عاشقانه جدید
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ساعت 22:34 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن . درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند . تنها که باشی دلت با دیدن یک جفت کفش هم میلرزد نیم نگاهت را به تمام دنیا نخواهم فروخت ، بی آنکه ذره ای به یادم باشی . هرگز در میان موجودات مخلوقی که برای کبوتر شدن آفریده شده کرکس نمیشود ، این خصلت در میان هیچ یک از مخلوقات نیست جز آدمیان . خوشبختی فاصله ی این بدبختی تا بدبختی دیگر است .عاشقانه وقتی که بود نمی دیدم ، وقتی می خواند نمی شنیدم ، وقتی دیدم که نبود ، وقتی شنیدم که نخواند .

برچسب‌ها:

عاشقانه احساسی
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ساعت 20:20 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

خواستم یک اس ام اس توپ واست بفرستم ، وسط راه منفجر شد همه فهمیدند دوستت دارم .
هرگاه خبرهای بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید ، شما از آن شکست نخورده اید ، بلکه چیزهای تازه ای از آن آموخته اید . (بیل گیتس)
وقتی دل تنها کالاییست که خدا شکسته ی آن را می خرد ، پس چرا من به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم ؟

برچسب‌ها:

جوک جدید
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ساعت 23:16 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

شاد باش که از شادی تو دلشادم ، تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم ، لذت زندگی من همه خرسندی توست ، بی وفایم که وفایت برود از یادم . وقتی آدم همه چیزشو توی زندگی از دست میده ، توی بهترین قسمت زندگیش قرار داره ، چون از اون به بعد فقط می تونه پیشرفت کنه . امشب شب آخره که مزاحم دلت شدم ، خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم ، بدرقه لازم ندارم خودم میرم عزیزترین ، نذار بمونه زیر پا قلبمو بردار از زمین ، دوستت دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود ، غافل از اینکه قلب من منتظر اشاره بود . پناهم می دهی امشب ؟ میان آب و گل رقصان ، میان خار و گل خندان در آن آغوش نورانی ، پناهم می دهی امشب ؟ دل و دین در کف یغما و من تنها در این هنگام روحانی ، پناهم می دهی امشب ؟ دیشب از دوری تو مرغ دلم پر می زد ، تا دم صبح فقط یاد تو در دل می زد .جوک خنده دار

برچسب‌ها:

جوک خفن
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ساعت 21:46 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟ حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !
انسان اگر فقیر و گرسنه باشد بهتر از آن است که پست و بی عاطفه باشد .
همیشه مست و شیدای تو بودم ، به فکر آرزوهای تو بودم ، تموم آرزوهای منی ، کاش یکی از آرزوهای تو بودم .

برچسب‌ها:

جملات بسیار زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:55 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

هر وقت حس کردی فاصله ها ما را از هم دور کرده اند ، به یاد خاطره های باشکوهمان بیفت ، باور کن فاصله ها هیچ وقت حریف خاطره ها نمی شوند . خیال خال تو به خاک خواهم برد ، که تا زخال تو خاکم شود عبیر آمیز ، میان عاشق و معشوق هیچ هایل نیست ، تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز . (حافظ) شرط دل دادن ؟ دل گرفتنه ، وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل . گاهی وقت ها اونقدر بهونه داریم که بی بهونه گریه می کنیم !جملات زیبا بس که در تدبیر فردا مانده ایم ، با همیم اما چه تنها مانده ایم ، در کلاس جمع و تفریق زمان ، عاشق جمعیم و منها مانده ایم . اگه فاصله بخواهد تو را از من بگیرد ، فصلی خواهم شد از جنس باران و آنقدر خواهم بارید تا فاصله از عبور اشک های مکن پر بشه !

برچسب‌ها:

جملات زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:19 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

خانه ات سرد است ، خورشید را برایت پست خواهم کرد !
گاهی وقتها زندگی تمام حواسشو جمع میکنه تا ببینه تو چی رو بیشتر از همه دوست داری تا همون رو ازت بگیره ، کاش نفهمیده بود چقدر دوست دارم !
باغبون برای داشتن یه گل سرخ ، نوکری هزار تا خارو میکنه ، باغبونتم گلم !

برچسب‌ها:

خنده دار باحال
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:9 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم ، آره من قولی بهت دادم که تا تهش بمونم ، تو ولی این روزا سرد شده نگاهت ، راهزنا زدن به راهت ، اما من چی ؟ من فقط یکم شکستم ، خوب نگام بکن ، می بینی ؟ من هنوز همون دیوونم ! شبی پرسیدمش با بیقراری ، به غیر از من کسی را دوست داری ؟ دو چشمش اشک شد از شرمساری ، میان گریه هایش گفت : آری ! دوست داشتن کسی که سزاوار دوستی نیست ، اسراف در محبت است . آنکه می گفت ز یک گل نشود فصل بهار ، چه خبر داشت که همچون تو گلی می روید . کسی می تواند در پای عشق بمیرد که پیش از آن زندگی در نگاه وی مرده باشد .اس ام اس خنده دار تو به پاکی عقیقی ، مثل دریاها عمیقی ، مثل گریه مرحم زخم ، مثل تنهایی رفیقی . ساقیا امشب نوایت با نوایم ساز نیست ، یا که من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست .

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار جدبد
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 14:41 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی .
چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان ، نه به دستی ظرفی را چرک می کنند ، نه به حرفی دلی را آلوده ، تنها به شمعی قانع اند و اندکی سکوت .

برچسب‌ها:

متن عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 13:41 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

به سه چیز تکیه نکن ، غرور ، دروغ و عشق ، آدم با غرور می تازد ، با دروغ می بازد و با عشق می میرد . (دکتر علی شریعتی) در جوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد ، در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد ، آتش عشقت چنان از زندگی سیرم بکرد ، آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد . هر چی عشقه با نگینش ، هر چی خوبه بهترینش ، آسمونا با زمینش ، تقدیم تو باد بهترینم .اس ام اس عاشقانه در مکتب ما رسم فراموشی نیست ، در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست ، مهر تو اگر به هستی ما افتد ، هرگز به سرش خیال خاموشی نیست .

برچسب‌ها:

زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 12:56 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ز مرگم هیچ نمی ترسم ، اگر دنیا سرم ریزد ، از این ترسم که بعد از من ، گلم را دیگری بوسد .
هر ویترینی ارزش خیره شدن و هر عروسکی ارزش خریده شدن رو نداره .

برچسب‌ها:

اس ام اس جدید 92
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 12:33 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست ، من تجربه کردم کسی یار کسی نیست ، بیهوده مکن وقت گران صرف رفیقان ، صرف کسی کن که دلش مال کسی نیست . مهم نیست کف پاتو شسته باشی یا نه ، حتی مهم نیست کف پات نرمه یا زبر ، مهم اینه که وقتی پاتو توی زندگی کسی می زاری و از زندگیش عبور می کنی ، وقتی که مهلتت تموم شد و فقط ردپات موند ، اونقدر اون ردپا خواستی باشه که به کسی اجازه نده پاشو رو ردپات بزاره . اس ام اس آدما نمیتونن تغییر نکنن ، رابطه ها نمیتونن عوض نشن ، دنیا نمیتونه ثابت بمونه ، ولی یه عاشق میتونه تا ابد عاشق بمونه .

برچسب‌ها:

اس ام اس
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:6 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

می دانم باید بروی به کجا می روی ؟ هنوز حرفم تمام نشده وقت نداری دنبال آن صدا ، یادت هست ؟ صدایت کردم ؟ نگاهم کردی ؟ آشنا بودم ، آشنا بودی ، کجا می روی ؟ حرفم تمام نشده ، باور کن هنوز ، عشقم تمام نشده آهای آشنا .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:6 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که می بارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون می ریزند .

می خواهم به انتظار بنشینم و دگر هیچ نگویم به خاطرات بسپار شاید کسی سادگی را از چشمان تو آموخت و اندیشه اش قد کشید تا خود خود خدا ، اعتراضی نیست اگر مهتاب نباشد اعتراضی نیست اگر قاصدک نباشد ولی تو بمان تا آن طرف خوبیها .

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:6 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عاشق آینه ای هستم که تصویر تو را در روزهای نبودنت باز می تاباند

بعد از این هم آشیانت هر کس است باشد ، با او یاد تو بر ما بس است .

برچسب‌ها:

اس ام اس عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:6 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

روزی سپری شد به امیدی که شب آید ، شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد ، ای دوست دعا کن من بیچاره مبادا ، در حسرت دیدار تو جانم به لب آید .

دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام ، ای گل سرخ من ، دامنی پر کن از این گل ، تا دهی هدیه به خلق .

برچسب‌ها:

اس ام اس خیانت
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:5 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

اگر می شد صدا را دید ، چه گل هایی ، چه گل هایی که از باغ صدای تو با هر آواز می شد چید ، اگر می شد صدا را دید .

اگر بهترین دوستم نیستی لااقل بهترین دشمنم باش ، اگر غمخوارم نیستی لااقل بهترین غمخوارم باش ، هر چه هستی همیشه بهترین باش چون بهترین ها همیشه در یاد خواهند ماند ، پس در بهترین خاطره هایم بهترین باش .

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:5 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

به گلزارم گلی هستی فراموشت نخواهم کرد ، به قلبم شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد ، هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را ، هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را .

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که به صورتت می ریزد و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی .

برچسب‌ها:

جملات زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:5 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

زیباترین غروب غروب عاشقان ، زیباترین سنگ دل یار ، زیباترین مایع اشک ، زیباترین ناله آه ، زیباترین دف قلب تو ، زیباترین کلام دوستت دارم .

تو دنیا چهار چیز از هم سیر نمی شوند ، زمین از باران ، چشم از گناه ، عاشق از معشوق ، من از تو .

برچسب‌ها:

جملات عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:5 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

به جز من هر که با دلبر نشیند ، الهی بر دلش خنجر نشیند .

همیشه تو یه ارتفاعی از جو دیگه ابری وجود نداره ، اگه یه وقت آسمون دلت ابری بود بدون که به اندازه ی کافی اوج نگرفتی .

برچسب‌ها:

جوک خنده دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:5 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

هر قطره اشک نشان دل شکستگی است ، هر سکوت نشان تنهایی است ، هر لبخند نشان مهربانی است ، هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است .

آن هنگام که بخار احساس وجودم روی جام دلت نوشتم دوستت دارم ، آیا دلت به حال من گریست ؟

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 1:5 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

کاش می شد سرزمین عشق را در میان گامها تقسیم کرد . (مریم حیدر زاده)

گاهی …
دلت برای کسی تنگ میشه که هم عکسشو داری هم شمارشو
ولی حتی اگه بهش زنگهم بزنی ، حرفی برای گفتن نداری …

برچسب‌ها:

 
دیگر موارد